Campus2 Chromebook

Digisprong

Sint-Annacollege gebruikt chromebooks tijdens alle lessen binnen elk klaslokaal in zowel Campus 1.0 als Campus 2.3.
Op onze school beschikt elke leerling over een Chromebook. Zo kan je  thuis én op school lessen volgen, taken maken en toetsen afleggen met de nieuwste software en digitale tools.

Dashed Bg@2x A

Kopen / Kopen op afbetaling

Onze school kiest voor een Chromebook van ASUS met touchscreen. Je kan deze kopen of huren via onze huidige partner Signpost:

• Kopen: je betaalt 325 euro. Hiervoor krijg je een Chromebook met 3 jaar garantie en een beschermingshoes met val-vertragings-schuim .
  • Kopen op afbetaling: Je betaalt eenmalig een waarborg van 97,50 euro en vervolgens 22 maanden lang 16,25 euro per maand. Met kopen op afbetaling heb je toegang tot dezelfde voordelen als bij de optie kopen. Na 22 maanden wordt de chromebook jouw bezit.

De garantievoorwaarden zijn uniek: de maximum kost om jouw toestel te herstellen is 39 euro.

Campus2 Chromebook2
Dashed Bg@2x A
Campus2 Chromebook Smartschool

Google Workspace
+ Smartschool

De Google Workspace levert een stevig aanbod aan IT-mogelijkheden thuis en op school. Je leert werken met Google Drive, Gmail, Google Docs, Spreadsheets en Presentaties. Daarnaast gebruik je Google Meet en Chat voor afstandsleren en voor groepswerk.

We gebruiken Smartschool voor alle officiële administratie en voor het mailverkeer tussen leerlingen, ouders en de school.